راهنمای خرید از سایت

ثبت سفارش

هیتال مارکت ارائه بهترین خدمات در تمامی مراحل خرید را ، حق مشتریان خود دانسته تا خریدی آسان و مطمئن داشته باشند.

کالاهای عرضه شده در سایت، توسط تیم هیتال مارکت مورد بررسی قرار گرفته و نهایتاً اقدام به ثبت ویژگی های آن محصول نموده ایم. لذا این اطمینان را به کاربران هیتال مارکت می‌دهیم که هر آنچه در سایت در رابطه با کالاها مشاهده می‌نمایید حقیقی و واقعی بوده و با آرامش خیال می‌توانند فرآیند خرید را انجام دهند.

مطمئن خرید كنید

امکان ثبت سفارش کالا در هیتال مارکت  در هر ساعت از شبانه روز و در طی هفته حتی روزهای تعطیل وجود دارد كه با توجه به زمان ثبت، سفارش مشتریان در صف تایید قرار خواهند گرفت.

کلیه سفارش های ثبت شده ی مشتریان در طول روزهای کاری طی ساعا:30 8 الی 17:00 و اولین روز پس از تعطیلات بررسی می شوند.

منظور از روزهای کاری، روزهای شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات رسمی در ایران است.

در صورتی که پس از ثبت سفارش مشتری، موجودی کالای درخواستی مشتری در هیتال مارکت به پایان برسد یا به هر دلیل دیگر قابل تحویل نباشد، هیتال مارکت خود را مسئول و متعهد می داند تا از طریق ارتباط با مشتری، وی را مطلع سازد و هزینه را به حساب مشتری عودت دهد.


چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم ؟

برای خرید از هیتال مارکت ، پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید. لطفا در هنگام ثبت سفارش از رنگ ، مدل ، سایز , تعداد کالا و مبلغ نهایی سفارش مطمئن شوید. دقت کنید که آدرس مورد نظر خود برای دریافت کالا را درست و دقیق ثبت کرده باشید. تایید ثبت سفارش از طریق پیام کوتاه و ایمیل از طرف تیم خدمات مشتریان مدیسه برای شما ارسال میشود. كه پس از آن از طریق پروفایل خود، قسمت "سفارشات من" می توانید در جریان خرید آنلاین خود قرار بگیرید.


آیا امکان خرید به صورت تلفنی یا حضوری وجود دارد؟

باتوجه به ماهیت فروشگاه اینترنتی، امکان دریافت سفارش به صورت تلفنی و یا حضوری وجود ندارد. برای تجربه یك خرید لذت بخش ،آنلاین خرید كنید.


آیا می‌توانم کالایی را که موجود نیست، رزرو کنم؟

در حال حاضر امکان رزرو کالا، برای کالاهای ناموجود وجود ندارد.

آیا می‌توانم سفارش خود را لغو کنم؟

بلی در هر لحظه از ثبت سفارش امکان لغو برای شما وجود دارد. اما پس ازثبت آن، برای لغو سفارش لطفا با پشتیبانی هیتال مارکت تماس و یا ایمیل ارسال نمایید.


در چه ساعاتی از شبانه روز می‌توانم سفارش خودم را ثبت کنم؟

در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش توسط شما وجود دارد. کارشناسان هیتال مارکت در کوتاهترین زمان ممکن برای پیگیری سفارش با شما تماس خواهند گرفت.

 

آیا لازم است که بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با هیتال مارکت تماس بگیرم؟

خیر،پس از ثبت سفارش، پیامکی از طرف هیتال مارکت برای شما ارسال خواهد شد تا از آغاز روند خرید خود مطمئن شوید . و در صورت نیاز کارشناسان پشتیبانی هیتال مارکت مات پس از فروش با شما تماس خواهند گرفت.


چگونه مناسب ترین سایز را انتخاب كنم؟

در پایین ترین قسمت توضیحات هر كالا،سایزی به عنوان نمونه برای راهنمایی شما عزیزان درج شده است كه می توانید با استناد بر آن و در نظر گرفتن حدود تغییرات 2سانتی متری سایز مناسب خود را انتخاب كنید.


برای سفارشم نیاز به کمک دارم. با چه کسی باید تماس بگیرم؟

تیم پشتیبانی خدمات مشتریان هیتال مارکت ، پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان است. اگر در خارج از ساعات اداری سوالی برایتان پیش آمد پیغام بگذارید. ما در اولین ساعات روز کاری بعد با شما تماس می‌گیریم.


آیا لازم است پس از ثبت سفارش ،برای اطمینان از پردازش آن باید با هیتال مارکت تماس بگیرم؟

خیر،حدود 24 ساعت پس از ثبت سفارش،پیامكی از طرف هیتال مارکت برای شما ارسال خواهد شد تا از آغاز روند خرید و تایم ارسال سفارشتان مطمئن شوید.


زمانی كه در پیامك هیتال مارکت به من اعلام شده ،مناسب نیست.چكار كنم؟

در صورت عدم امكان دریافت سفارش در بازه معین شده در پیامك،كافیست با واحد پشتیبانی هیتال مارکت تماس بگیرید تا مجدد هماهنگی بازه ارسال با شما انجام گردد.

 


  • هیتال مارکت
  • خرید کارت شارژ اینترنتی
  • 3
  • 4
  • 8
  • 6
  • 8